2012-01-21

Grymt seg idag.
Linus sover allmänt dåligt vilket gör att vi inte heller sover bra. Jens har legat i feber i 2 dagar vilket är skittråkigt. Idag är han skapligt pigg, än så länge, så de drog iväg till farmor o farfar en stund så jag fick vila lite.


Förutom allt gnäll så är läget under kontroll och jag trivs än så länge med att gå hemma, Linus verkar trivas som 15-timmarsbarn på dagis och både han och jag gillar att gå o träffa underbara mammor och barn på öppna förskolan på måndagar och fredagar här ute i Lindö - Vad hade man gjort utan öf en årstid som denna?
Nae, superplus till det!


Tog kort på magen förrut
v. 40 (39+4)






Kommentarer
Postat av: Carro

Inte långt kvar nu då, spännande! Det syns att bebisen är på väg ner :)

2012-01-21 @ 13:14:36
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Jessica Alva och vilmer

Fin du är! Håller med föregående kommentar! Syns att den är på väg ner! Förresten en tjej tror jag på!!

2012-01-21 @ 18:53:12
Postat av: vickan

Åh! Så himla fin du är då! skitfin kropp och magen ser alldeles perfekt ut;) Är jätte förväntansfull och lite nervös nu när det är så nära. hihi. puss o lycka till nu!

2012-01-22 @ 21:42:48
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Mormor/mamma

Vilken härlig bild. <3

2012-01-23 @ 09:10:09
Postat av: Maria R

Väntar spänt på när tjejen ska titta ut :-P Vi får försöka höras innan! Puss!

2012-01-23 @ 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0