Förlossningssamtal

Imorse var jag och Jens på barnmorskemottagningen för att träffa en förlossningsläkare.
Eftersom förlossningen med Linus slutade i akut snitt så ville min BM att vi skulle träffa en läkare inför förlossningen med mini.
Läkaren gick igenom Linus förlossning igen (snacka om känslosamt och få höra allt igen) och berättade hur/var/varför och sedan lyssnade hon på oss och våra tanka/funderingar och önskemål.
Det kändes riktigt bra när vi gick där ifrån. Läkaren vi träffade var riktigt bra och tog sig tid och lyssnade och förklarade. När hon kände på magen så låg mini på tvären, precis som Linus.. men jag känner att den rör sig väldigt mycket där inne fortfarande så imorgon när vi ska till BM på rutinbesök så kommer den säkert (läs förhoppningsvis) ligga i nåt annat läge. Den har några veckor kvar på sig att lägga sig i "slutposition" så jag hoppas verkligen denna lilla sötnöt vill samarbeta <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0