BM + ilandsproblem :)

Jag har värsta ilandsproblemet.
Jag tar mig inte för och köpa något i klädväg till mini... har nån "tvångstanke" att jag "måste" veta vem som gömmer sig där inne innan jag kommer köpa något. Har hur många gånger som helst stått och hållt i plagg för att sedan hänga tillbaka dem. Helkonstigt.
Måste gå igenom Linus första kläder snart så jag ser vad som finns..

Var hos BM imorse, alla värden är tipptopp och magen den växer som den ska.
Vikten ligger på + 6 kg än så länge, något kilo mindre än med Linus vid den här veckan (v.30).. Hjärtljuden likaså, något lägre - minis hjärta "galoperar" runt 140 medans Linus låg runt 150-160.
En livlig liten krabat där inne, med BM sa att det förmodligen beror på att den har mer plats denna gång. Vi kan ju alltid hoppas på det :) Vi har nämligen "beställt" en lugn och nöjd bebis denna gång. Hihi.

Nu back to work..

Kommentarer
Postat av: Becka

Låter precis som mig! Har ärvt lite kläder och köpte lite sockar och filtar i Ullared.. Annars tittar jag på söta kläder, klämmer på dom och hänger sen tillbaka dom! :)

Men man hinner ju.. Roligare att köpa lite färger sen när man vet vad det är för kön ju! :)



Kram

2011-11-10 @ 14:54:15
URL: http://betchji.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt att allt bvar bra!!

2011-11-10 @ 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0