Bloggbrist

Ledsen för att det är väldigt glest mellan inläggen nu, MEN all tid går till att ta hand om mina små älsklingar.
Omställningen från 1- 2 barn är har väl inte varit så stor (än så länge) Agnes tar än så länge inte så mkt plats och Linus var ju redan innan Agnes kom inne i sin 3-årstrots o är väldigt krävande. Jag är rätt glad över att vi redan innan har fått tampas med denna trots för hade den kommit nu hade det blivit riktigt jobbigt. Nu är vi "vana".. även om det tar GRYMT mkt ork och energi.
Det enda som vi märker är grym skillnad är TIDEN, som längre inte finns.
Ska försöka blogga så mkt som hinns.
När båda barnen somnat så går jag och lägger mig för att samla så mkt kraft och ork jag kan.


Agnes sover för det mesta bra om nätterna (vaknar 02 och 05-06 för mat) har dock en gnäll/mat/oroligperiod mellan 18-21-22 typ så då är det bära/mata/vara nära som gäller. Dagtid sover hon mestadels, sover bäst om vi är iväg med vagn eller bil.

Linus är världens snällaste o bästa storebror - även om han är trotsig o bångstyrig mot oss så är han än så länge hur gullig o snäll som helst mot Agnes. Vill gärna klappa, krama, hålla o pussa på henne. Håller stenkoll på vart hon är. Hjälper gärna till med blöjbyte o klädpåtagning. Underbart att se vad snabbt de anpassar sig.



Ska försöka lägga in lite nya bilder vart efter.


Kommentarer
Postat av: Billa

Känner igen detta. =) Man har inte så mycket tid till något annat än barnen i början.



Skönt att allt går bra med Linus och Agnes. =)



Lycka till med allt!



KRAM KRAM

2012-02-19 @ 12:06:07
URL: http://www.camomilloo.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0