2011-11-20








Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka härliga kort!!!

2011-11-20 @ 22:20:32
Postat av: Mamma/Mormor

KÄRLEK <3

2011-11-21 @ 10:47:33
Postat av: Elin - mamma till Della och Vanna

Så myiga kort på dig och lilleman! Du är så himla fin i med bebismagen, njut av den..saknar min redan vissa stunder..fast inte den sista tiden när den blev för tung ;-)



Jag håller på att knåpa ihop en förlossningsberättelse där kommer du kunna läsa allt! ;-) Men jag kan säga att både snitt och vaginalt har både sina för-och nackdelar.. Att föda på vanlig väg är såklart mer krävande och kämpigt men man slipper smärtan efteråt även om man är rejält öm där nere.. Dessutom var jag mer trött och medtagen efteråt men att föda är ju som det värsta fyspasset man kan tänka sig..dock det mest häftiga och makalösa man någonsin kommer uppleva! :-) <3



Men hur var det när Linus föddes, du gick väl nästan igenom hela förlossningen på vanligt sätt först?



Kom på två namnförslag om det blir en tjeja, Lowa och Oliwia- det skulle passa med Linus! ;-)



Kram!

2011-11-22 @ 14:44:58
URL: http://elincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0