Sötaste ...

... Finaste, charmigaste lilla hjärtat ♥ ♥

Imorgon är det provtagning, ringde upp till barn förrut för o höra vilka prover som skulle tas och om det var något speciellt vi skulle tänka på eftersom läkaren vi var hos mest flummade runt, nämde ämnesomsättning och gluten.... men det visade sig vara en hel drös med prover så flera rör med blod ska tappas från mitt lilla hjärta och så ska även urinprov lämnas.
Tur vi ringde upp, för hon vi fick prata med sa att urinprovet kan lämnas redan idag om man köper en såndär steril kopp på apoteket o ställer in i kylen över natten. Kan vara lite svårt att pinka på beställning när man är 3 år + att vi skall sätta emblaplåster hemma.. men det tänkte jag redan att vi skulle göra - men om man inte varit med om det innan så har man ju ingen aning om sånt. Åhh jag blir så trött på läkare som inte kan kommunicera.

Håll en tumme för oss imorn bitti. Det är nog mest jag som är nojig, Linus brukar vara hur duktig som helst.
Har lovat honom en god fika efteråt ♥


Linus fick smaka min milkshake härom dagen, han fick värsta mustaschen och ville att jag skulle ta kort :)





UPPDATERING:
Provtagningen gick bra, Linus var hur duktig som helst. Sa inte ett ljud, undrade mest bara vad de gjorde när det åkte ut blod i den lilla slangen o ner i rören.. 4 eller 5 rör fyllde de :-/
Är såååå stolt över honom <3 <3


Kommentarer
Postat av: Jessica, Alva och vilmer

Hoppas det gått bra!!

2011-11-28 @ 16:26:53
Postat av: Billa

Håller tummen. Lycka till!



KRAM KRAM Camilla

2011-11-28 @ 20:14:57
URL: http://www.camomilloo.blogg se
Postat av: Mormor

Han ÄR så himla duktig, stora killen, älskade unge. <3

2011-12-03 @ 09:05:18
Postat av: Josefine

duktiga linus!!!

2011-12-04 @ 12:09:14
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0