Linus 3 år <3

Idag är ingen vanlig dag för idag är det bästa Linusens födelsedag.
Hurra Hurra Hurraaaa.

Grattis vår älskade prins på 3-årsdagen.

Tänk att vi för 3 år sedan låg på BB och kämpade för att du skulle komma till världen.
En lite tuff förlossning och start för både oss och dig men när du väl kom ut och upp på min bröst släppte all smärta och all oro.

Vi älskar dig, mer och mer för varje dag som går.
Idag är du en självständig, bestämd, envis, klok och för det mesta en glad kille. Du sitter i stort sett aldrig still och munnen din går i ett. Är det inte sång så babblar du om allt och inget :) och så, inte förglömma - nååågot (läs ganska mkt) trotsig just nu :)

Om några veckor ska du bli storebror vilket vi alla ser fram emot.
Undrar just hur du kommer reagera på all kunkurens.
Vi tar det som det kommer <3

Linus tackar JÄTTEmycket för alla julklappar och för att ni firat honom och gett honom fina födelsedagspresenter.







Dagen började med paketöppning i sängen

  




Senare på eftermiddagen kom hela (både min och Jens) släkt för att fira Linus.
Vi dukade långbord och fikade på kaffe och macka

 

Kusinerna startade ett band :)




Anton gillade ballongerna




Sen var det dags för tårta och sång. Blev allt lite generad när alla började sjunga för mig :)

  



Efter allt paketöppnande, bus och lek så hade jag lite svårt att komma till ro, men efter mycket om och men somnade jag i min egen mening ♥ ♥ ♥




 




Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis Linus!!

2011-12-27 @ 10:12:16
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Mormor

Många Grattis kramar från mormor & morfar. Älskar dig <3

2011-12-28 @ 13:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0