2011-04-27

Sådär ja, nu är vi tillbaka i vardagen efter 2 veckors vabbande.

Nu hoppas jag verkligen att detta var sista sjukdomsperioden innan sommaren.
Linus har tappat både vikt, humör, trygghet och glädjen under denna sjukperiod. Han är inte alls sig själv, vilket man iofs kan förstå efter allt han gått igenom.. Han är ju så himla medveten om vad som händer och sker nu.

Läser ju några "sjukabarnbloggar" och känner att våra problem är en droppe i havet mot deras.
Jag lider verkligen med alla som tvingas vårda sina sjuka barn, bor på sjukhus och har en oviss framtid.
Ens barn är ju verkligen ens allt, man ger upp "sitt eget liv" för att ta hand om dem.
Kika gärna in hos Noah och Noel och skicka lite styrka! Jag beundrar deras styrka sååå mycket! ♥

Nog om sjuka barn.
-----------------------------------------------------
Nu till, PÅSKEN (!) som måste gå till historien, såååå underbart vi haft det. Vilket väder. Vi hade inte alls mycket planerat så dagarna har gått till utelek och fix hemma. LOVE IT!
Har ändå hunnit med att hänga på mammas landställe i Svärtinge tillsammans med familjen, hos min farmor & farfar i Smålandsskogarna och med lite vänner. Har till och med fått lite färg på min genomskinliga kropp! Wohooo.

Har även hunnit peppa mig själv mentalt för en liten viktnedgång, skulle vilja gå ner 5-6 kg.
Känns som jag går och väntar på att något ska hända utan att jag gör ett skit själv. Haha.
Jens och jag har tagit i hand på att både han och jag inte ska äta nåt onödigt socker (typ godis, fikabröd mm) och jag ska försöka röra på mig varje dag! Ska börja cykla till jobbet snart så han man den dagliga motionen vunnen eftersom det är ca 1 mil tur/retur. Heja Heja!


Ser fram emot sommaren, hoppas på en varm sommar med massa sol, bad och umgänge. Blir Gotland som vanligt och sedan några veckor hemma, och så har vi ju 2 st bröllop att se fram emot.



Ha det gött!
Hej Hopp ♥

Sitter på jobbet och har tyvärr inga nya bilder, så rotade lite i arkivet av bilder jag lagt upp under åren.
Fastnade för denna, mina killar som jag Älskar sååå mycket så det gör ont ♥






Kommentarer
Postat av: Josefine

oh tack för de fina raderna. det värmde!!



hoppas verkligen ni får vara friska nu!! då är vi två som ska tappa ca 5 kg nu. gaah........



kramar

2011-04-27 @ 21:13:27
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0