2011-04-01

Min morgon skulle kunna vara ett aprilskämt, men visade sig vara helt sann :)

Herre gud!

Dagen började med att jag försökte få på Linus "maskeradkläder" eftersom de skulle ha utklädningsfredag på dagis idag. Tyvärr så vägrade han ta på sig den fina tigerdräkten som han fått låna av kusin Emma.
Tänkte att jag skulle ta med kläderna till dagis, men så glömde jag dem hemma såklart.. så hem och hämta dem och tillbaka till dagis o lämna dem.
Påväg till dagis ringde Ida och frågade om jag kunde köpa bröd till jobbet, utanför bageriet kom jag på att jag glömt plånboken hemma.. bara vända och åka tillbaka. Hemma lyckas jag sätta igång vårt larm så Securitas ringer och säger att de får "inbrottslarm" från oss. Hahaha, det var bara lilla jag  fick jag ur mig och skämdes ihjäl. Påväg mot bageriet och jobbet igen blir jag självklart stannad av polisen för körkort och nykterhetskontroll.
Haha, OMG vilken morgon säger jag bara!

Nu är arbetsdagen snart slut och vi ska hem till mamma o dom för lite fredagsmys.
Imorgon bär det av mot Småland och Fam Engström. Mys!

Har ni blivit lurade idag?

Ha en underbar helg!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0