SÄLJES!

Har hittat en ny soffa som jag så gärna vill ha, Jens är lite galen på mig eftersom jag jämt ska byta ut allt efter typ 2 år :) Men sån är jag, så nu har ni chansen :)

Vi säljer nu vår fina 3-sitssoffa med divan. Märket är Furninova och färgen på tyget heter "Mullvad"  Den är inköpt på Norik. Det är tvättbar klädsel på kuddarna. Den är i jättefint skick och väldigt skön. Skulle man kunna byta klädsel skulle jag lätt haft kvar den men som sagt är trött på färgen nu.

Vi köpte den ny för 11800 kr för ca 2 år sedan.
Vill gärna ha så mycket som möjligt för den så jag startar på 8000 kr, men priset kan diskuteras en aning vid snabb affär.

Hör gärna runt med folk ni känner om de är sugen på en ny soffa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0