Rubriklös

Imorse vaknade jag med ett ryck när Jens låg kvar i sängen, trodde han hade försovit sig till jobbet... men det visade sig att han (och nästan alla andra på denna jord) var lediga. Haha. Ja, jag är mammaledig och hjärnan går på lågvarv då... en härlig överaskning blev det iaf. Idag är humöret på topp till skillnad från igår :) Det är väl så det är att vara tjej/kvinna :)

Har inget mer att tillägga för tillfället.
Ska fortsätta slappa på soffan med min andra hälft och sen blir de spikmattan för mitt huvud hålller på att sprängas.

Bye Bye fore now

Kommentarer
Postat av: Marie

Nämen ska han redan börja med inskolning? Skoj! Var har ni fått dagisplats??

Jo Philip är snart 1 år och Linas har ju redan fyllt. Det går ruggigt fort =)



Visst ärä det härligt att få umgås med lilla familjen hela dagar, det är så man skule vilja ha det nästan jämt. Men man måste ju jobba också. Jag jobbar som trafikledare. Och gör det trosdagar o fredagar till 28/2, sen blire heltid för mig och Jonas ska vara hemma..Får se hur det går ;) Vad gör du om dagarna??

Kram

2010-01-07 @ 19:47:57
URL: http://varprinsphilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0