VAB

Here we go again, trodde faktiskt att han skulle klara sig eftersom han ändå klarat 3 veckor på dagis utan att bli sjuk.. Men icke.
Märkte förrut att ytterligare 2 st stora kindtänder har trängt igenom i överkäken så det kan ju spela in lite med kanske. Idag är jag iaf hemma och har min första VAB-dag, typiskt när man precis börjat jobba menmen sånt är livet :) Igår var Linus snälla farmor hemma med Linus så Jens och jag kunde gå o jobba, TACK snälla Farmor Eva. Guld värt!



Nähä, ska passa på att vila mig lite med eftersom nätterna inte innehåller så mycket sömn just nu.

Bjuder på ett litet videoklipp, tror vi har en blivande städare i familjen :)
(Och sorry för att jag filmat åt fel håll, som vanligt :)



Kommentarer
Postat av: SARAH

naaaw vilken söt liten hemtjänst =)



pöss

2010-04-04 @ 10:20:52
URL: http://scva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0