Peppar

Sådär ja, nu är vi back in B efter ca 3 veckors sjukfrånvaro.
Nu hoppas vi att vi eller mest Linus kan få vara frisk och komma in i dagisrutiner igen. Han har nämligen fått ett himla humör under dessa 3 veckor och vi tror att det kan handla om understimulering :)


Bjuder på lite bilder istället.


Första frisörbesöket gjorde vi igår, det gick över förväntan faktiskt.

FÖRE
 

EFTER
 

Såhär söt sött somna jag på mamma och i soffan när jag var sjuk <3
 




Piggna till lite för nån dag och då var mamma och jag ute i snön och lekte lite. Nu älskar jag att vara ute i snön, allra helst "vispa" runt med handen i snön. Mycket intressant.

 



När jag var som mest rastlös och "tjurig" så satt mamma mig i diskhon.
Det var RIKTIGT kul.

 





Sist med inte minst vill jag skicka en MASSSSSSA styrka till min vän Mickis som när som helst ska föda barn igen.
Lycka till. Håller alla tummar och tår och tror på en kille :)
PUSS



Kommentarer
Postat av: Mormor

Så himla söt....

2010-02-24 @ 15:01:29
Postat av: Jenny med familj

Så söööööt han är då.. Kommer få alla tjejer på fall ;) Man ser ju vem han är lik, dig upp i dagen ju.. Hihi kul att se..

2010-02-25 @ 13:02:11
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: sanna

Världens sötaste:)

2010-02-25 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0