Trevlig Helg

Ikväll blir det fredgasmys med tacos och efter de krypa upp i soffan tillsammans med min stora älskling med ett glas vin och massa tända ljus - De kallar jag MYS <3


Helgen blir slapp, inte ett dugg planerat vilket känns skönt .. de enda vi ska göra är att åka omkring och kolla kakel och badrumsinredning till lilla badrummet som vi ska börja renovera lite smått nu höst. Åhh jag längtar tills vi har båda badrummen renoverade... men som sagt vi har ju hela livet på oss :)

Limpan och ja var på Ingelsta shopping förrut, hittade en jättefin "pippi"tröja åt L - i våras sålde Lindex sånna men jag kom aldrig till skott och köpte en och nu har jag ångrat ihjäl mig i efterhand MEN så hittade jag en på Name It och då tvekade jag inte ens :) Den va lite stor men det är ju inte riktigt höst/vinter än så det ger sig nog med tiden.




Äntligen är solbrillorna lagom :)

 

  


Igår var jag tvungen att väcka L från sin förmiddagslur eftersom vi skulle till ÖF, möttes av detta.
Hjärtat slog volter, så jäkla sött - snacka om utslagen <3




  




OBS! ALLA BILDER OCH VIDEOKLIPP ÄR MINA OCH FÅR EJ KOPIERAS UTAN MIN TILLÅTELSE!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny å Engla

Oh så himla mysigt det lät med tacco och vin, nu blev jag lite avis. har inte ätit ihop med Lennie på typ 2-3 veckor nu när han är i huset hela tiden. Börjar sakna honom.. Men det får vi ta ifatt sen när vi flyttat :-)

jaså så ni har bestämt er nu att renovera det ena. Så himla kul.. Jag älskade att gå o titta på kakel o klinker. Men det finns så mkt att välja på så det blir svårare då.. Bra tips är Norrköpings plattsättning. Där fanns många miljöer så man kan få lite ideér. Hur stort är badrummet?

Kul med denna överraskning, då hade man verkligen blivit superglad men det lär nog inte inträffa för oss dessvärre, skrattar..

Vad fin pippi tröjan var :-)

Ni får ha en mysig fredagkväll..

Kram kram

2009-09-04 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0