Nytt

Idag damp det nya halsbandet ner i brevlådan, jättefint och billigt till skillnad från andra ställen.. Du får själv välja vad du vill att det ska stå och om du vill ha några andra tillbehör.

Kika in hos Zara vettja, snabb leverans och resultatet blev jättebra! Supernöjd med andra ord.
Om vi får ett barn till ska jag beställa en likadan bricka fast med det barnets namn o födelseår <3

Mitt ser ut såhär, satte brickan tillsammans med en "skydds"ängel jag fått av min bästa Elin <3
Svårt att få till en bra bidl på brickan, men det står iaf "Linus -08"









Idag har Ida och Magda varit här en sväng .. M är ungefär 3 mån yngre än Linus och de verkade trivas i varandras sällskap :)  Tack för idag!

 

 


Ikväll ska jag, Cilla och Mickis iväg till Sanna i Linköping och ha en tjejkväll med massa mys och tjejsnack.
Ska bli så himla skönt att få lite tid för sig själv utan barn. I need så att säga :)

Kallt ute, buurrrr.

Ha en bra dag i det kalla men soliga väder.
Pusss

OBS! Alla bilder och videoklipp är mina och får ej kopieras utan tillåtelse!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: jaa riktigt ruggigt väder idag. har inte frågat bvc vad det kan vara, ska dit imorgon så jag tänkte faktiskt passa på och se vad de kan bero på, men förmodligen är det en tillväxtperiod eller så drömmer han.. men man kanske kan få tips på vad man ska göra?

2009-09-29 @ 14:29:33
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: virre

verkligen jättefint halsband..

2009-09-29 @ 15:09:14
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Jenny o Engla

Brickan var jättefin. Blev kanon med skyddsängeln =)

Barnen såg ut att mysa ihop..

Härligt med tjejkväll, det kan behövas ibland..

Kram

2009-09-29 @ 20:16:10
Postat av: jenny

Jätte fint halsband, jag vill oxå ha ett med barnens namn men dom jag kollat på kostar ju så mycket. Kram

2009-10-01 @ 15:23:25
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Marie

ÅÅh vilket fint halsband...Är också ute efter ett sånt, men jag är ute efter två brickor med olika namn...Philles o Jonas o så födelsedatum på baksidan på Philles..Men det kan hon väl säkert fixa =)

2009-10-02 @ 10:55:31
URL: http://varprinsphilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0