Poppisar

Idag är det fredag och jag sitter här i min ensamhet och äter poppisar och tittar på Idol... funderar starkt på att hälla upp ett glas vin.

Pratade med J nyss och de hade hängt på beachen hela dan, nu skulle de ut och äta (läs dricka sig stupfulla och dansa magdans) .. :)


E & jag var på stan en sväng förrut.. Köpte ett par skor och 2 linnen till mig och ett par skor till L.
Vi var även o fota L på Polarn & Pyret .. Får se hur det blir :)

Usch, nyss ringde det på dörren.. gick inte och öppna men gick till fönstret för att kolla och det var nån jäkla tjomme med nåt plakat och nåt visitkort.. jag vifta bort han genom fönstret och såg sen hur han fortsatte till grannarna rakt över gatan.... Hmm hur dum får man vara och gå och ringa på hos folk kl 20.30 en fredagskväll?
Grrrrrrrrrr.. skrämmer livet ut ensamna mig.


UPDATE:
Prata med grannen mitt emot och det var tydligen fiskbilen (?) som var och ringde på igår... HAHAHA.


Nu kom jag av mig..

Hörs imorn.
Pusskrams

Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Jäkla idiot!!! Kom till oss ikväll om ni vill...d bjuds på hemmagjord pizza! Puss

2009-09-26 @ 09:18:02
Postat av: Matilda

Men vafan, folk har inget hyfs! Bra att du inte öppnade! Kramen

2009-09-26 @ 10:56:44
URL: http://livetsompendlare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0