091020

Linus har kommit in i nån mysperiod, han myser med allt som är mjukt och härligt... tom med mig och Jens, det är sååååå otroligt mysigt. Har har ju aldrig varit nån myskille utan en "alltidpåsprångkille" Vi passar på att njuta av denna period så mycket vi bara kan, för imorn kan den vara borta :) Hihi
<3
 

 

Klättrar och går med min fina vagn mellan mysstunderna också...



Och förflyttar mig längs väggar och mellan saker...
  
 


OBS! Alla bilder och videoklipp är mina och får Ej kopieras utan tillåtelse!



Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.com

sååååååååå härligt och mysigt...passa på som sagt det kan vara borta imorn...myskram p åer

2009-10-20 @ 19:44:21
Postat av: Carro

Haha va söt, ja det är ju härligt med mys!! :)

2009-10-20 @ 20:09:38
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Tant Ölin

såååååå sööööt!! lillkillen! snart ä han min för några timmar!!! Längtar!

2009-10-20 @ 21:14:36
Postat av: Billa

Så duktig han är Linus! =)



Hoppas allt är bra med er???



Kram Camilla med familj!

2009-10-20 @ 23:10:17
URL: http://camomilloo.blogg.se/
Postat av: sanna

Världens Gulleplutt é han:).. såg inge bra ut med ditt knä.. hoppas att det känns bättre. Puss&krama sanna

2009-10-21 @ 09:41:52
URL: http://sussiq.se
Postat av: Mormor

Vilken liten myskille ni har. Han myser verkligen när han får tag i något att mysa med. Och de första små egna stegen är inte långt borta.

Kram Mormor/Morfar

2009-10-24 @ 09:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0