091016

Fredag idag, hur underbart som helst... Dock har den innehållit en hel del vardagsbestyr - tvätta (vi hade huuur mkt tvätt som helst eftersom vi haft stopp i avloppet i tvättstugan), städat och plockat som man ALLTID gör känns det som och handlat.
Ikväll står det linssoppa på menyn med bla, morötter, potatis, purjolök, rotselleri och så vitlöksbröd till de...
det är ju även Idol ikväll och till de ska jag dippa morötter och kanske en Kapten och cola. Nice!


Imorn firar vi min och Brollans födelsedag hemma hos oss.
Det är faktiskt lite kul, jag fyller 15/10-1982 och min storebror 17/10-1980.. Cooolt att mamma lyckades pricka in nästan på dagen exakt 2 år mellan oss :)

Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0