NKIK - forever :)

Vill tacka NKIK (festkommitén o alla inblandade) för en JÄTTElyckad kväll i lördags.

Cider, vin, sång, dans, lekar, tävlingar... verkligen en superkväll, sen att min knäskål hoppade ur led när jag höll på och ta hem limbotävlingen är en annan femma. Tur jag hade min lagkamrat Karin som tog hem den åt oss istället.


Väntar på att Elin ska lägga upp bilder så jag kan sno dem :)


Jag lever iaf och nu ska vi till Bvc... sen ska jag nog ringa 1177 för att rådfråga om mitt "fina" svullna, blå knä :)

UPDATE: 1177 tyckte absolut att jag skulle söka för knät, ligga med benet i högläge och gärna hoppa på kryckor.... EHHHHH, ursäkta jag är hemma och är mammaledig - inget av detta är möjligt då. Haha. Jouren ska iaf ringa upp mig 13.10 så då får vi välla se vad som händer.

Ha en bra dag.

Pusskraaaam
Påsen AB


Kommentarer
Postat av: Cilla

Otippat!

2009-10-12 @ 11:36:08
URL: http://nobrant.blogg.se/
Postat av: lejonheart.blogspot.com

men åsa...hur mår knät egentligen...va bomull en bra idé? faan vad kul jag hade tack för att ni tjata..kram

2009-10-12 @ 11:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0