Badrum badrum...

Nu händer det grejer här hemma, Jens har börjat riva i lilla badrummet.
Som det är nu så är det bara en PYTTEliten toalett som man inte ens får plats att sitta rakt ut med benen på utan måste sitta snett och nästan ut genom dörren för att det var ett handfat med komod till ivägen. Haha. Som tur är finns det ett utrymme precis intill toan som de som bott här innan använt som en liten hall med klädhängare och annan förvaring.. men sen vi flyttade in har det bara stått tomt och väntat på att få bli nytt badrum.
Nu ska vi alltså göra PYTTEtoan större och med dusch. JAG LÄNGTAR kan jag lova.
Nu ikväll har J och snälla V vart och köpt kakel till väggarna

Tänkte att jag skulle lägga in lite förebilder, dock har J hunnit börja riva lite men man ser ju ändå helheten hur det såg ut innan.


"smatten" (de utrymme de hade som hall)
 

till vänster ser ni ingången till PYTTEtoan :)


Inne på toan.. svårt att få med på bild tom :)


Den som lever får se efterbilderna med :)

Nu tillbaka till min tv-kväll.

Puss i påsk

OBS! Alla bilder och videoklipp är mina och får ej kopieras utan min tillåtelse!

Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

oh vad kul med renovering. kommer läsa för att hålla mig uppdaterad. hur långt har ni kommit nu då? lycka till! kram

2009-11-07 @ 23:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0