Jippieee

Woohoooo, sitter på jobbet och L har tagit flaskan även när hans mormor gav honom mat. Underbart, hoppas det håller i sig till Mickis bröllop så mamma och pappa kan få stanna in på småtimmarna :)

Dock fick de komma upp en sväng så han fick snutta lite eftersom mina bröllar höll på att sprängas..haha. Sånt är livet!

Jobbar till 18 sen bär det hemåt till prinsarna... <3

Hann med babysången imorse med, alltid lika kul och träffa alla mammor och barn.. nästa termin heter det minisång för då är våra små inte bäbisar längre :) Hihi. Tänk att om ca 1 månad blir L 6 månader, heeeelt sjuuukt va tiden går.
Nu är det så himla kul för det händer så himla mkt nu, tänder på G och snart sitter han nog lite mer stadigt, många ljud och läten och glad mest hela tiden :) Min underbara lilla pojke.


Nu har jag skrivit på det här inlägget i ett par timmar, men det ringer heeeeeela tiden här så jga hinner aldrig skriva klart.
Avslutar nu

Puss å heeej

Kommentarer
Postat av: Sarah

hejsan därborta!

åhh va söt han e lille killen, han har intensiva ögon som jag upptäckte när han stirra på mig och undra vem jag var som satt där haha värtsa kolla gjorde han...megasöt. ha de bra "påsen" då? hrm?

hehe ne åsa säger jag :)

kramis!

2009-05-19 @ 17:40:13
URL: http://www.scva.se
Postat av: sanna

Kul å se dig, alltid kul när du jobbar så hoppas de blir flera gånger nu hihi... Kramkram

2009-05-19 @ 18:15:29
URL: http://sussiq.se
Postat av: virre

de har blivit så "stora" våra "små" killar

2009-05-19 @ 18:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0