Jobb och barnvakt

Linus sover sen 19, vi håller på och testar oss fram lite grann med kvällsmålen så att han ska hålla sig mätt längre... Nu när han äntligen (pepparpeppar) tar flaskan så ger vi honom ersättning vid ca 18 och sen gröt vid 18.30.

Imorgon är det babysång (om vi hinner) för jag ska nämligen jobba 11.30-18 och L ska vara hos sin mormor & morfar <3


Nu ska jag gå och tvätta mig och borsta tänderna sen blire sängen... är såå trött.

Tjingeling


Måste hålla nya BÄSTA flaskan själv :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud så duktig han är. Här har det inte gått lika bra. Wille har varit sjuk. Han har haft 3 dagars feber och sen så håller han på att få tänder. Hade tänkt att försöka med välling snart har köpt jouce till honom som han får i flaskan så han kanske tycker om det bättre vatten smakar ju inte så mycket. Just nu ska han bara tugga på allt även nappen till flaskan så det går inte så bra,,,,,

2009-05-19 @ 08:21:36
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Hannis

Duktig kille! Theo hade också den flaskan! Hur bra som helst :) kram

2009-05-19 @ 19:18:27
URL: http://nussesingo.blogg.se/
Postat av: Jessica med Alva (mizzjessica på FL)

Åhh vi har med den där flaskan till Alva! Den är underbar!!! Alva lärde sig oxå dricka ur den!!

2009-05-19 @ 19:40:18
URL: http://benteruskacker.blogg.se/
Postat av: Erica M

Vilken storlek på nappen till flaskan har du?



Jag köpte oxå den där flaskan å först så avskydde jag den. Det följde då med en napp i storleken 3m+ å han var ju 4 månader så jag tänkte att de måste ju funka.

När stackarn sen skulle dricka så slukade han allt bara rakt upp å ner, säkert på en minut, efter det så kräktes han å kräktes.

Var på väg å kasta flaskjäkeln men så hittade jag andra storlekar på babyproffsen så jag köpte den minsta 0m+ å nu funkar den kanon. Vincent har väl så starkt sug antagligen. :-)

2009-05-22 @ 09:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0