Semester

Nu är jag glad, Linus somnade själv i sin egen säng... så himla duktig.

Just de, har glömt berätta att min kära vän Matilda som jobbar på tv4 med detta ska göra min nya bloggdesign. Spännande :)



Ikväll kommer våra vänner Elin & Vasse hem från sin semester i Dominikanska Republiken, det är nästan så jag inte vill träffa dem - de är ju helt klart negrer. Närå, det ska bli jättekul o träffa dem igen. Välkomna hem, vänner!!

När jag ändå har ämnet semester uppe, vad ska ni göra i sommar? 

Vi kommer att spendera några veckor i huset på Gotland och även ett par veckor här hemma, tänk att Limpan blir ½ år i sommar - skrutten, undra om han kommer krypa och sitta? Så himla spännande. Hoppas på en underbar svensk sommar.

Min vän Mickis ska ju gifta sig 30/5, detta kommer nog blir årets händelse och självklart Linus alla framsteg :)


Här är huset på Gotland



Utsikt från en sandhög precis vid huset





Kommentarer
Postat av: Theresia

Det ser verkligen underbart ut... där skulle jag också kunna tillbringa min sommar... men risken är väl att min sommar blir på ComUnit ler solen kan ju även lysa där ibland... Sen kommer vi antagligen flytta till hus 1 juli så blir väl att spendera ledig tid med att få fint i huset.... Kramkram

2009-03-16 @ 11:18:53
Postat av: Åsa

Va kul Theresia om ni ska flytta till hus. Vart, hur, när? :) Vet vad du menar, vi höll ju på hela förra sommaren i vårt hus - som iofs är långt ifrån färdigrenoverat men ändå :) Kram Åsa

2009-03-16 @ 11:39:06
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vilket härligt ställe på Gotland, dit kommer vi gärna i sommar.

Kram Mojan

2009-03-16 @ 12:34:40
Postat av: Caroline

Har bara varit på Gotland 1 gång på cykel semester när jag var 17 år med ett gäng tjejer. Men den ön är något extra. Hoppas allt är bra med er för övrigt, här är det bättre hummöret är väl lite si och så men det ordnar sig nog. Ska börja gå på öppna förskola som alla tjatar om att det är så bra. Har väl varit lite ensamt här hemma trotts den lille charmören....

Kram kram

2009-03-17 @ 07:42:56
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej igen, jo jag ammar fullt. Sömnen den får jag Wille sover jätte duktigt på nätterna han åäter bara någon gång nu lite mer framåt morgonen men då gör det inget.Vi ska börja med smakportioner snart så vi får se vad han tycker om det.

2009-03-17 @ 16:15:04
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Caroline

Wille kommer vara 4 månader då. De säger att man kan börja med smakportioner då. Jocke tyckte det var lite tidigt men vi provar får vi se Wille kanske inte vill ha.



kram kram

2009-03-18 @ 07:01:21
URL: http://skarlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0