Ny vecka, nya tag..

Åhh idag är jag sjuukt trött, egentligen borde jag bara pigg som en mört eftersom L har sovit grymt bra inatt (i sitt eget rum)  .. men det är väl just de, att jag sovit för mycket (trodde inte man kunde de)

Måndag, Idag ska nog Limpan och jag ta en promenix in mot stan och hälsa på folket på Aditro.. och ikväll är L och jag ensamna för pappa J ska på någon avtackning efter jobbet.
Tisdag har vi inget inplanerat
Onsdag: Sommaravslutning med babysången, Emmas dagisavslutning och sommaravslutning med juntan och då blir det resturang och vin.. hoho.
Torsdag tar min söta lillebror <3 studenten, tänk va tiden går - tyckte nyss han åkte omkring på sin bobycar liksom :)
Fredag= fredagsmys med mina prinsar.


Vart tog solen vägen? -suck-

Kommentarer
Postat av: virre

härligt att han sover i eget rum, jag vill oxå prova med det igrn. förra gången va ju ingen hit, men masken vill vänta lite till...vilken toffel han är...hihihi. hoppas det fortsättr såhär bra för linus..kram

2009-06-08 @ 10:17:41
URL: http://lejonhjarta.blogg.se/
Postat av: Ela

Vilken härlig vecka att se fram emot!

2009-06-08 @ 10:44:49
Postat av: Jonas Jakobsen

Tror inte Åsa att du ska säga till din lillebror att du tyckte att det var länge sen han åkte runt på sin Bobycar.

2009-06-08 @ 11:00:44
URL: http://www.jonte85.blog.se
Postat av: Marie

Saknade dig på föräldraträffen igår...Var var du??? ;)

2009-06-09 @ 10:10:38
URL: http://varprinsphilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0