Dagen D

Ballonger, björkar, blågula band, studentskylt... Åhh så himla avis jag är på min lillebror som tar studenten idag - dock kunde vädret verkligen varit bättre men är det bara uppehåll så är jag nöjd.


Nu måste jag styra vidare...

"sjung om studentens lyckliga dar, låt om oss fröjdas i ungdomens vår.... lalalalalaaaa" (hmm undra om den går så?)


Återkommer med bilder..

Ha en toppendag alla studenter... <3




UPDATE: Har hittat nästan exakt sånna gardiner jag såg framför mig, på Jysk - 2 längder för 59.90 kr - gaaaalet billigt och det blev bra förrutom att man ALLTID måste lägga upp dem. WOOHOO, vad lycklig man kan bli för något så litet och i enligt Jens obetydligt. Jag säger bara TUR att han har mig som sköter inredningen, hur skulle det annars se ut ? *flinar

Kan visa bilder senare...

Tjing igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0