veckovild

Vet inte vad det är för dag längre, haha.

Inatt har varit en bra natt igen, förrutom mina egna probs med rygg och mage - Limpan har skött sig exemplariskt, har fått väcka honom för matning och sen somnar han om så snällt igen ♥ Både mamma och pappa har med andra ord fått sova bra!

Idag ska vi beta av gammelfolket som lääängtar såå efter att få träffa barn barnsbarnet :) Sen ska vi åka och köpa linsvätska till pappa Jens och ev ett amningslinne till mig :)

Have a nice day. Livet är underbart.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åhhh, va härligt!!!! Längtar tills vi får se pyret Lilltroll. :) Kanske redan på söndag? Weeee, jag kommer säkert börja gråta! :P

2009-01-02 @ 21:14:21
Postat av: Zetta

Ohhh såå mysigt...När det lugnat sig vill jag och Jacob jätte gärna komma och hälsa på bebisen :) Jipppiii så glad för din skull....Er skull...



Pussss

2009-01-03 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0