Shoppingtur

Idag har vi tagit vår första sväng på stan med lilleman, och hör och häpnad - han sov HELA tiden. Jag var jättenojjig över att han skulle vakna och gallskrika men han var så snäll så, mammas lilla hjärtegull. Vi shoppade iaf, Jens ett par jeans och 2 t-shirtar, så fin så fin min prins... ♥ och jag då, jag shoppade en t-shirt som jag ska ha till leggings och faktiskt en everest dunjacka på Stadiumrean, hade kostat 1400 kr och kostade nu 700 kr och jag är såååååååååå nöjd. Den ska jag ha när jag är ute på långpromenader med Limpanlove ♥ 

Nu ligger Sötis och sover i sin säng och Jens och jag får lite egentid i soffan framför tvn. Vi ska snart gå och lägga oss vi med, jag är sååå trött - men ack så lycklig :)


Min nya jacka
 

Skrutt påväg hem från BB

 

Kommentarer
Postat av: Elin Alenteg

Blir glad när man läser dina inlägg! Det märks att du är lycklig! Tänker på när vi satt i soffan hos Maria och babblade och va lite deppiga båda två. Det känns som att det inte va alls länge sen. Nu har du din egen lilla guldklimp och jag längtar fortfarande efter min, men jag vet att den kommer snart! Jag känner det på mig!

Ha en toppendag!

Massa kramar Elin

2009-01-13 @ 09:13:37
Postat av: Madde

Wow vad fräsch du ser ut gum! Jättesnygg jacka oxå!! Puss

2009-01-13 @ 09:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0