Dagens tripp

Idag har vi tagit en riktigt lång promenad med vagnen och även vart på babyproffsen en sväng och köpt "gungtassar" till spjälsängen så vi kan vagga den (ASASMART), idag var det så himla ljust och fint ute mitt på dan - jag fick vårkänslor.. men tyvärr är det ju våren en bra bit bort *snyft*

Linus och farsan byter blöja för tillfället och det är inte det roligaste som finns enligt L - skriker som en stucken gris. Stackars liten. Har försökt söva honom  men han vägrar verkligen, ska ge honom lite mat och försöka igen.

Imorgon ska jag ta mig tid och lägga in bilder från kameran, så håll ut :)

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: ann görling

vilka fina ögon *** kram Ann

2009-01-14 @ 11:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0