Söndag

Vi är fortfarande hemma, vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Alla människor är sjuka och de vill vi inte att Limpan ska bli så därför har vi sagt ifrån om besökare idag, även fast vi väldigt gärna hade umgåtts med lite folk idag.

Jag har duschat och gjort mig lite fin faktiskt, tagit på mig "vanliga" kläder och tom tagit lite mascara - känner mig någorlunda fin faktiskt. hihi.

Limpan ligger o käkar och slumrar om vart annat - får väcka honom då o då. Så söt så sööt, kan inte sluta titta!

tjipp o heej

Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Vi skulle kommit sekunden efter han föddes om vi kunde! hihi! men vi kommer gärna så fort vi ä friska!!!!!

2009-01-04 @ 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0