Semlan

Fanns tyvärr inga semlor ute i "butik" än, iaf inte på Lindahls - där gör de entré 7/1. Då kan jag lova att jag ska vara där :)
På onsdag kommer BVC hit på "besiktning", hoppas han gått upp i vikt som han ska - det är det jag nojar mig mest över just nu. Men han äter ju och verkar må tipp topp, så varför skulle han inte göra de.

Fredag ska vi till sjukan, uppföljning av det lilla hjärtfelet. Antar att det blir ytterligare EKG och ultraljud, stackars liten som får vara med om så mycket. Känner sig ju sååå hjälplös där man står bredvid, hoppas på en bra läkare som pratar "vårt" språk.

Jag var iväg till affären själv förrut, lilleman var hemma hos pappa, guud va konstigt det kändes - men samtidigt lite skönt o få va lite ensam blir ju inte så mycket sånt nu när man är första mjölkare :)

Nu blir det ugnspannkaka med hallonsylt. MUMS.

Ha en mysig måndagkväll.
Love
La Familia





Kommentarer
Postat av: caroline

hej åsa.... ikväll är vi barnleiga och har fest!

Ang, linus hjärtfel så hoppas jag att det går bra.. eller det kommer det göra.

Jag minns när Nolle fick rs virus och vi åkte ambulans.. hon syresatte 40% och var nära på att stryka med, hon var så sjuk och vi fattade inte varför just hon skulle drabbas.. men hon blev ättre och tillslut frisk! Läkarna kan så mycket!!! det kommer gå bra kram

2009-01-05 @ 21:18:49
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej!! Semlor gud vad sugen jag blev. Jag har noja på chokladbollar hade det sissta tiden när jag var gravid med och nu köper jag delicatobollar. Jocke min sambo han tycker jag är helt knäpp. Vet att jag borde tänka på vad jag äter så man kan få bort de där kilona som satt sig men en del har redan försvunnit men de säger med nyttig mat och ammning kan man gå ner mer som rena fett sugen säger en del. '



Men jag skiter i det just nu äter och mår bra. William börjar bli tung nu han vägde lite över 4 kilo förra gången på BVC....



Kram kram

2009-01-06 @ 08:57:59
Postat av: Erica

Coop har semlor, dit får ni åka! :-)

Ingen bebis inatt heller :-(.

kram

2009-01-06 @ 09:58:24
URL: http://www.hoppsanimagen.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0