Nyårsdagen

Blev ingen skål med pomac igår, vi var hos Jens föräldrar och åt god middag och efter åkte vi hem och sov - sov vid tolvslaget och Linus reagerade inget alls på alla fyrverkerier. Skönt. Inatt har vart en vaken natt kan man säga, inte mycket sömn och jag har blivit med silikontuttar som ömmar som faaaaan - så min sovposition är ryggläge och min rygg värker.

Just nu ligger Limpan och myser på Jens bröst... jag bloggar lite och käkar lite frukost (vi har vänt på dygnet)


Ha en underbar första dag på nya året.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Madde

Passa på och njut av "sillisarna", sen försvinner dom, det gjorde dom iaf på mej haha ;-) KRAM

2009-01-01 @ 12:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0