Junta

Ja, igår jag var syjunta (läs vinjunta) Det var som vanligt mycket trevligt att träffa girlsen och det blev som vanligt mycket snack och liten verkstad :) Kex, ost och vin (dock cider för mig) och Mickis hade köpt Brieost som jag längtat sååå efter, det var riktigt gott och Limpan skötte sig exemplariskt som vanligt.

Eftersom L är ny medlem i juntan och även nykommen till världen hade Tant Sparre fixat med världens sötaste present. Haha, såååå söööta. Tack snälla Sparre säger vi.

Här kommer bilder









Bildbevis på att vi faktiskt stickar (ibland)



Ikväll ska jag och L iväg igen, denna gång på tjejkväll hos Elin. Jag, Linus, Mickis, Stella och Elin ska ses och tjattra. Elins kille är i fjällen, Anders och Jens jobbar så då passar vi på.

På återseende

Love

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka söta små tofflor =)

Så liiten han är, haha om man jämför med min knubbis!

Kram!

2009-01-30 @ 15:25:38
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0