Hörseltest

Limpans hörsel var bra, så himla skönt, ett orosmoment mindre :) Han sov under testet vilket gjorde att det gick supernsnabbt och smidigt.

Efter testet hälsade vi på, på Jens jobb, och såklart fick L all uppmärksamhet, vår lilla prins, nu har vi ätit och ska snart dra iväg ut en sväng med vagnen i kylan...tur jag har min nya varma jacka :)

Jens och jag funderar på att gå på bio nästa helg och då ska Linus vara hos mormor, vi har ju fryst in massa bröstmjölk som vi då kan använda oss av eftersom L är så duktig och tar flaska. Kan vara skönt för oss att få komma iväg själva ett par timmar med.

Nu ligger båda mina prinsar och sussar i soffan.. såååå söta. KÄRLEEEK


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej härligt att hörseln var bra :) Gick som du skrev så smidgt när de sov :)

Elise ha likadana byxor som Linus, fast Elise har rosa :)

Kram från oss

2009-01-15 @ 13:21:11
Postat av: Malin

Vilke underbar bild och vilken fin lite kille ni har! Såg att du hade varit inne på min sida på Familjeliv så jag hittade hit. Vår dotter är också född med ett hjärtfel (samt en hel del andra egenheter). Lycka till med allt! /Malin

2009-01-15 @ 14:48:38
URL: http://chilloutdude.blogg.se/
Postat av: zetta

Vad stolt jag blir när jag ser att han har kläderna på sig :) hehehe



Men mindre glad att jag inte är barnvakt nummer 1 hahaha....OCH att ni valde elin igår och inte mig ;)



PUSSSSSSS

2009-01-15 @ 14:56:47
Postat av: Elin

Fiiina kläder :)

2009-01-15 @ 15:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0