.........

Nu var det ett tag sen, men våran dator har säckat ihop - går inte ens att starta den *suck* Men igår var vi och köpte oss en ny dator så nu är jag back in business.

Dock har jag ingen vidare blogglust, har sovit max 3 timmar inatt - vår lille herre har varit riktigt gnällig hela kvällen igår och natten - tjiiiiiiii fick jag bara för att jag skryter om hur bra han brukar sova om nätterna - han är fortfarande lite gnällig så jag hoppas inte han är sjuk.

Det som står på schemat idag är röntgen av Linus hjärta och lungor, sen ska vi om vi hinner träffa Thessan.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill oxå hela tiden att han ska bli liite större =) Det är nog så med första barnet, med andra vet tycker man nog att det går jätte fort för att man vet lite vad som kommer hända. Ja va tråkigt väder det är, både i dag o igår. Hoppas det blir lite bättre i morgon så man har lust o gå ut iaf! Hoppas allt går bra i dag! Kraam!

2009-01-20 @ 15:07:16
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0