Badtajm

Idag var det badtajm igen, denna gång var det mycket mysigare och inget skrik alls. Vi har köpt en badbalja och en "ställning" som han sitter stadigt i, i själva baljan. Värsta bra uppfinningen, en eloge till den som uppfann den. Han var så nöjd så nöjd. 

Vi (läs Jens) har även gjort eget rotmos, min lilla kock ♥ han är så duktig och det blev jättegott.
Imorgon är det läkarbesök som gäller, hoppas på att få reda på lite mer. Just nu lever vi i ovisshet och det är det värsta vi vet.

Bjussar på lite bilder


Glidarn Engström ♥






Vill även skänka en tanke till min fasters familj som förlorat sin mamma och fru och min farmor och farfar som förlorat sin dotter i den elaka sjukdomen cancer.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Även jag skänker denna familj en tanke.

Ulla

2009-01-08 @ 20:17:22
Postat av: Cilla

Ohh cutiepie! Han är så söt att man nästan kan dö. Lycka till imorgon/idag! Kram svägerskan

2009-01-09 @ 07:08:59
Postat av: Anonym

Jag trodde det var fortfarande glidarn Karlsson ja.^^



/Dan

2009-01-09 @ 11:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0