Stockholm

Vilken dag vi hade igår, jag, Maria och lillplutten Alfons. Vi var som sagt i Sthlm (Nacka Forum) och shoppade loss. Vi var framme strax efter 10 på förmiddagen och var hemma strax efter 21. Lååång dag och mycket shopping, skratt, amning och bajsblöjor :) Tack gumman för en supertrevlig dag!

Hittade jättemycket kläder till Linus, det mesta är från såna butiker som vi har här hemma men rätt mycket från affärer som inte finns här. Nu har jag shoppat på mig en massa dagiskläder o till Linus iaf. Snart smäller det, lilla gubben som ska börja dagis.


Allt detta köpte jag till Linus ( JAA jag gillar randigt :) + en hel del julklappar som inte ska visas här :)



Imorn är det ny vecka igen och min börjar med en läkarundersökning på VIN - gäller mina kära små ögon.
Sen ska jag se till att bli vaccinerad mot grissjukan också får se när det blir av.
På onsd är det mitt sista prov i skolan, torsd är det sista gången på minisången för denna termin och på fredag är det julavslutning med ÖF och minisång här i Lindökapellet och efter bjuds det på julfika. MYS.


Vad ska ni hitta på?
Puss



Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.coml

kul att ni fick en bra dag i sthlm. och vad mkt grejer.. jag saknar öf nu när jag jobbar.. skulle avra kul med lite julavslutning för jonte men men man kan inte få allt här i livet....kram

2009-12-07 @ 19:41:32
Postat av: jenny med familj

oj oj vad kläder.. kul =) de var jättefina/tuffa.. roligt o shoppa i sthlm.. är det maria som bor i haga/eneby. känner hon evelina? kram

2009-12-07 @ 19:42:07
Postat av: Matilda

Hääärligt med shopping! =)

Jag blev vaccinerad i fredags på jobbet, lite groggy på kvällen å fortfarande ont i armen men det var det värt! =)



Imorgon åker jag till Malmöööö å träffar de andra ländernas webbansvariga. Wiiii, pirrigt men kul!



kram till er alla 3

2009-12-07 @ 19:56:31
URL: http://livetsompendlare.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vi ska till BVC idag på 1 års kollen.. Wille ska få sin 2:a spruta och jag skulle visst få en med eftersom jag inte fått någon. Sen ska vi nog till ÖF Jocke och hans pappa ska köra lite möbler så jag känner att vi kanske inte ska vara i vägen så om vi är där till lunch så blir det helt ok.. Om Wille vill han kanske är jätte grinig...

2009-12-10 @ 07:55:53
URL: http://skarlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0