Hmmmm

Finns det 1-årstrotts?

I så fall har vi en riktig liten skitunge här hemma som pysslar med det.
Så fort han inte får som han vill skriker han och lägger sig på golvet, ibland får han för sig att rivas eller att vifta hej vilt med armar och ben. Detta har pågått i hela den här veckan, han har också fattat att det är kul o kasta ur alla snuttar och gosedjur från sängen för att sen komma på att han faktiskt vill ha dom igen och så har han kommit på att man kan spotta ut maten. Hmmm.
Han babblar enormt mycket nu med, ibland låter det som han skäller på oss här hemma - ofta låter det som han för värsta konversationen, inte för att vi alltid förstår vad han pratar om men gulligt är det <3

Det är roligt att följa hans utveckling, MEN otroligt påfrestande samtidigt - jag som inte har världens bästa tålamod får ofta räkna till tio, haha.

Hur som helst och vad som än händer ÄLSKAR VI VÅR LILLA PRINS MER ÄN NÅGOT ANNAT <3


Himla skön helg, igår var det minisim igen och på kvällen svar jag, Jens, min storebror och svägerska på bio (stieg Larssons 3e) och den va såååååååååååååååååååå bra. LOve it.. och efter de var vi och åt på Butlers, MUMS. Linus sov hos sin mormor & morfar <3 så idag fick vi en efterlängtad sovmorgon rillsammans. TACK underbara älskade ni för att ni alltid ställer upp!

I torsdags tog vi även tjuren i hornen och åkte och tittade ut ett badrumsskåp, det blev från KVIK och tror det kommer bli super. Tack farmor Eva för att du hade Linus medans vi var iväg <3

Innan vi hämtade Linus så passade vi på att storstäda hela huset, det tar ju faktiskt inte så lång tid när man hjälps åt och är barnfria, nu när vi kom hem så möttes vi av ett citrondoftande nystädat hem.. finns inget bättre. Jag nuter till 200 % för snart vaknar lillis och då är det nystädade över när han sätter igång o röjer och ska äta. Haha.

Veckan som kommer ska jag försöka bli vaccinerad mot grisen och Linus ska få sin andra dos.
Sen blir det lite förberedelser inför Jul och lite annat smått och gott.

Jag är alldeles för slö för att hämta kameran och leta efter kamerasladden så bilder blir det någon annan gång.

Skepp och HOJ









Kommentarer
Postat av: Mormor

Troligen har varje ålder sin egen lilla trotsålder, ett led i utvecklingen .....<3

2009-12-13 @ 17:58:19
Postat av: jenny med familj

Härligt att ni kom iväg på lite mys en lördag kväll =)

Var evigheter sen jagoch Lennie var på bio.. Men jag var och såg den 1a Stieg Larsson filmen med en kompis.. Vill se de andra med..



Typiskt att karlarna blir rastlösa och måste hitta på saker på morgonen när man väl får sova ut, ler..



Kram kram

2009-12-13 @ 19:27:04
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Caroline och william

Hej.Jag kan inget annat än hålla med om att det finns 1 års trots. Det har Wille haft senaste 1,5 månaden. Han blir så arg ibland när han inte får som han vill och han pratar och pysslar och petar på allt. Ska inspektera och kolla.Grissprutan är avklarad dos 2 för Wille och för mig. Och jag trodde jag fått en av de mindre vanliga biverkningarna men det är bara att fastställa magsjuka heter den.Wille började i natt jag mådde dåligt fredag till lördag.Och ett bak slag i natt för mig. Suck inget kul!

2009-12-14 @ 07:18:00
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: lejonheart.blogspot.coml

om det finns det så sitter vi i samma båt. förutom det där med att lägga sig på golvet så har vi kopior i var hem. helt otroligt att barn är så olika men ändå SÅ OTROLIGT LIKA.. KRAM

2009-12-14 @ 07:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0