Nu är det över ...

Nu har alla 18 personer lämnat kåken i Lindö, som vanlig äter man alldeles för mycket men det hör ju till :) Nu inväntar vi nästa stora kalas som går av stapeln den 27/12 då våran älskade lilla unge blir 1 år. Långbordet får stå kvar.. men NU ska jag bara slänga mig i soffan och göra nada.

Tack alla för att ni ville komma och TACK SNÄLLA ni för alla fina julklappar <3

Har tagit massa kort men jag orkar inte lägga in dem nu.

Ha en fortsatt mysig julaftonskväll.


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Caroline och Wille

18 Personer det var inte dåligt.. Hade med önskat att vi kunde haft många här hemma men just nu går det inte så vi åkte bort själva.. Men när väl huset är byggt har jag lovat att jag ska ha jul hemma hos oss.. kram kram

2009-12-25 @ 09:30:12
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Mormo

TACK för att vi fick komma, det var jättetrevligt och som vanligt en masssssaaaa julklappar.

Kram

2009-12-25 @ 09:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0