Larm - check

Jajamensan fattas bara, nu är vi med larm här hemma.. det känns bra!

Igår kände jag att en av Linus stora hörntänder hade kommit upp, inte konstigt att han är ur form måste göra skitont. Han är även dyngförkyld så natten har varit SKITJOBBIG rent ut sagt, han har vaknat varannan timme och varit jätteledsen, ingenting har hjälpt förrutom välling. Jag är SVINTRÖTT men det är ju ok att vara det när man bara ska vara hemma, stackars Jens som måste jobba o va någorlunda klar i huvet. Tänker på dig älskling.

Idag är det luciafirande på min bästa brorsdotter Emma dagis, alltid lika mysigt o tänk nästa år då ska Lillis lussa för första gången i sitt liv :) Myyyyys <3


Nu ska jag vila mig lite för Linus sover.

Ha en bra dag!

Pusskram


Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.coml

usch vad jobbigt för er alla att lilleman är hängig. hoppas du kan vila ordentligt nu på dan och att jens har en bra dag på jobbet. hoppas oxå att ni får sova bra inatt. skönt med larm, nu kan bovarna allt försöka....kram

2009-12-14 @ 12:17:11
Postat av: Jessica & Alva

Usch många som är förkylda nu... Idag var vi på Alvas luciafirande, jättemysigt dförsta gången så förstår att du längtar till nästa år! Kraam

2009-12-14 @ 19:19:04
Postat av: jenny med familj

Mysigt med luciafirande.. Vi var på vårt 1a på dagis idag och det va så mysigt =)

2009-12-14 @ 20:22:02
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Securitas direct I hope ;)

2009-12-15 @ 15:31:35
URL: http://livetsompendlare.blogg.se/
Postat av: Caroline och Wille

Här har vi med sjukstuga.. Fast hela familjen och vinterkräkisen.. Eller vad det nu är.. Jag var sjuk natten till lördag och Wille natten till Måndag och Jocke idag Tisdag.. Fast han är riktigt sjuk.. Tror en vanlig magsjuka muterade till viterkräkisen på honom för så där dålig var inte jag och tacka att inte Wille var så dålig.. Det räcker att han inte äter och är jätte svår att få i vätska.. Ingen välling ens en gång han får kräkreflex bara han er flaskan.. Suck.. Gröt gick bra förut vet inte vad jag ska göra... Suck... Jag själv äter inte mycket heller har inte fått tillbaka matlusten.. Mitt i flytt kaoset kunde inte komma olägligare.. Jo julveckan kanske vi har ju till den 31/12 på oss så det ska nog gå.



Kram kram Carro och Wille

2009-12-15 @ 16:44:58
URL: http://skarlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0