Sommar 2009

Tjohoooo.

I´m back, nu är semestern över för denna gång, J började jobba idag så nu är L och jag ensamna igen.. känns tråkigt men man kommer snart in i det igen.

Vi har iaf haft en helt underbar sommar men bl a Besök i Avesta, Gotland, Skärgården och 160-årskalas för min farmor & farfar.... - vänner, släkt, skratt å en massa sol och bad. Den bästa sommaren på väääldigt länge. Tack alla nära och kära, Love you!

Linus utvecklas hela tiden, nu är den femte tanden på G och han ställer sig upp mot det mesta som han når upp till, tjattrar och kryper omkring som bara den. Nu i höst blir det mycket ÖF så han får den stimulans han behöver, vilket är väldigt mycket, vi har en superaktiv liten kille...

Nu skriver jag inte mer utan bjuder på en massa bilder istället.

HUR HAR NI HAFT DET?
































































OBS! ALLA bilder är mina och får INTE kopieras utan lov.

Kommentarer
Postat av: MIa

Åhhh vad mysiga bilder.... sitter också på min första arbetsdag efter semestern...man kunde ju ha roligare! =o( puss o kram

2009-08-10 @ 10:51:09
URL: http://frusamuelsson.blogg.se/
Postat av: virre

Såååååååå underbart ni verkar ha haft det och vilka bilder sen...jontes tänder lyser fortfarande med sin frånvaro men annars verkar det som limpan och jonte är på samma nivå....vi kan väl höras av om besök på ÖF??? kram

2009-08-10 @ 16:05:24
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Ölin

Åhhh vilka härliga bilder!!! Längtar tillbaka ;)

2009-08-10 @ 20:31:51
Postat av: Anonym

Ohh vad härliga bilder, riktigt mys :-)

2009-08-10 @ 21:05:00
Postat av: Jessica & Alva

Ni ser ut att ha haft en toppen semester! Härligt!

2009-08-11 @ 14:50:06
Postat av: Linda Onmalm

Hej Åsa! Vilken mysig sommar ni verkar ha haft! Måste bara säga att bilden på Linus i flytväst var bland det sötaste jag någonsin sett! :) Kram på er!

2009-08-12 @ 11:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0