Tjejmiddag + 1 liten pojke

Hej hopp.

Tråkigt väder idag, solen tittdade fram en sväng förrut och då passade Limpan och jag på att ta en promenix - det blåste tyvärr halv storm så det var inte jätteskönt men men...

Snart kommer Madde och Edwin förbi en sväng, ska bli myspys.
Senare ska jag och Limpan på tjejmiddag(!) hos Mickis där kommer också Ida, Sanna och Cilla befinna sig, ska bli riktigt kul att ses allihopa - det var ett tag sen.

Just nu sover Linus en stund, han behöver det verkligen för han har varit supergnällig.

En sak till, vi har börjat med att Linus sover i sin egen säng om natten - det har gått över förväntan hitills och va mycket bättre man sover (när man väl somnar). Vi ska även försöka oss på att få honom att somna själv i sängen vilket i nuläget är en omöjlighet. Vi har tänkt prova Anna Wahlgrens metod "sovahelanatten". Får se hur det går, återkommer om det.


Förrut fick jag för mig att jag skulle testa o sätta L i hans matstol bara för att se hur han satt, satte i stödet från Ikea och han satt faktiskt riktigt bra. Tyckte det var superskoj, dock är han inte redo för den än på ett tag men kul ändå :)

Här kommer bildbevis :) (kortet är taget med min mobil därav dålig bildkvalité)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud vad söt han är. De bara växer våra små. Wille sitter inte heller bra i sin stol. Han kan sitta en stund men sen blir det så att det lutar åt ena sidan. Var på BVC idag och gud nu är han 66 cm lång och väger 6880 g. Han har växt 3 cm och gått upp över 600 g på 1 månad. Och nästa gång är det spruta igen fick tid den 29/4 på hans 5 månaders dag kul grattis Wille och så får han spruta den dagen . Vet att det blir skrik och panik igen... Lille hjärtat... Just nu sover han har gått nästan 4 timmar sen han åt har inte hänt så ofta tyder på att han börjar få rutin. Gäller inte nattningen här inte suck måsta ta tag i det där,,,



Massor av kramar och hoppas att ni får det trevligt i påsk.....

2009-04-08 @ 15:00:07
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: vicky

Tjena stickan!! fan va söt Limpan är alltså!! Askul att se bilder! puss påre

2009-04-08 @ 15:02:45
URL: http://m
Postat av: virre

hallå. det verkar va nått med de små såg att linus oxå är gnällig....jonte hat typ sovit hela dagen (han sover ca 2-3 tim vanligen)och när han varit vaken så har han bara gråtit och gnällt...jag skyller på vädret...vilken fin stol han har, jonte har oxå en från ikea, men en annan sort.. hoppas ni får mysigt ikväll. hälsa de jag känner...kram

2009-04-08 @ 17:26:30
Postat av: Caroline

Lycka till hos läkaren. Kram kram

2009-04-09 @ 08:07:40
URL: http://skarlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0