Elände

Bara en massa elände här hemma, har känt av en låsning i skulderbladet i några dagar men tänkte att de skulle släppa av sig själv men inatt vaknade jag av att jag knappt kunde röra mig eller andas djupt så det blir ett besök hos den absolut bästa kiropraktorn idag - tur man har lite kontakter så man kan få en tid snabbt :)


På tal om snabbhet, hur snabb är du när det gäller att skriva på datorn??  Du kan göra ett roligt test här .http://swedish-speedtest.10-fast-fingers.com/


Linus sover fortfarande.. jag tror han kände på sig att mamma hade mjölkstockning och vaknade var 3e timme inatt och ville äta. Hehe..

Pussåkrams
Påsen

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Nä Vasse ä sig lik, funderar på att raka bort hans sträng nån natt när han sover!!! moahahaha

2009-04-16 @ 10:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0