Bad day

Idag var Limpan och jag uppe med tuppen, vi skulle skjutsa Cilla, Emma och mamma till sjukan för konstigt nog hade de fått operation på samma dag (!)

Allt inpackat och klart för avgång så startar inte bilf*n, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... andra gången nu på kort tid. Det är en lampa i bakluckan som vi ofta kommer åt när vi lastar in vagnen och den hade åter igen stått och lyst hela natten och därmed så hade batteriet laddad ur... ringde Jens i ren panik och sa att han fick hämta och skjutsa dem, snäll som han är så gjorde han de (PUSS) och sen åkte han till mekonomen och köpte en batteriladdare så nästa gång (som vi hoppas inte kommer) så blir allt lite smidigare :)
Blir aldrig som man tänkt sig... Linus och jag hann iaf iväg på babysången som alltid är lika kul både för mig och Limpan. Hehe.

Imorn är det vägning och mätning och sen har vi date med Ida och Magda, myspys.

Nu är är det snart sängen, är heeelt slut.

Pusskraams



Mina grabbar, Limpan i skorta och slips precis som pappa :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0