Typiska söndagsbestyr

Idag har vi fått väldigt mycket gjort... skruvat ihop spjälsängen och de sista på garderoberna, plockat in alla kläder, tvättat alla bebiskläder, sängkläder och medans jag var på handboll bäddade J spjälsängen - Såå söööt. Älskar båda mina ♥ såååå mycket. Återkommer med bilder på den nybäddade sängen :)

Imorgon är det lillskrutt i magens tur att vara sammarbetsvillig tycker vi, jag är faktiskt lite nervös över själva grejen... undrar om det kommer göra ont. Ajja det får gå som det går, hur det än blir så kommer ju h*n ut på något sätt och väldigt snart också... iiihhhh va mysigt, kan inte fatta att det är så snart. Tror vi har alla prylar och så under kontroll nu, är det något som fattas märker man nog det under tidens gång.

Nu ska jag kolla vidare på Ensam mamma söker.

/Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0