Kladdkaka och badminton

Jens fick ett ryck och bakar just nu kladdkaka, mums va gott.
Lördagskvällen ska spenderas hos kära mamma som är helt ensam ikväll, vi ska laga tacos och bjuda på kladdkaka.

För er som undrar hur det går med barnafödandet så kan jag säga att det är coollugnt på den fronten, jag går och går, städar och städar, skurar golv och idag har jag tom spelat 1 timme badminton med Elin, Vasse och Jens men inget händer... det enda jag känner är trycket neråt och någon konstig smärta i ljumskarna/pullbenet (?) vi är iofs inte ens i mål än, 11 dagar kvar men ändå...

Vi har dessutom hunnit med en helt underbar frukost på Grand Hotel efter badmintonen och en tupplur på de, mysigt att lyxa till det i vardagen.

Ha en mysig lördagskväll.

Bildbevis innan den försvinner ner i magen ♦




Kommentarer
Postat av: Maria (R)

Hahaha pullbenet!!?? det har jag aldrig hört förr ....hahaha jaja hoppas du inte får gå över tiden iaf för det e seeeegt! kram hej

2008-11-30 @ 17:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0