Anytime

Besöket hos BM gick toppen, som vanligt. Skrutt ligger fortfarande som h*n ska och nu får den faktiskt komma ut när den vill, weeee. Maggan (barnmorskan) trodde inte att vi skulle gå över tiden, kändes skönt att höra - men va vet hon egentligen :) Nu har jag stannat i min viktuppgång med, ligger kvar på 71 kg alltså 11 kg +. Va tror ni att det blir för kön och vilket datum tror ni den väljer att titta ut? Kan ni inte lägga era "vad" som en kommentar så kan jag sammanställa sen ? :)

Var ju hos Maria R förrut och hennes helt underbart söta dotter Amanda, hon var redan skofettishist som sin mamma - gick omkring i mammas högklackade skor och bar på minst 2 par skor. Haha, så jäkla sööt. Det var kul o träffa dem.

Nu har jag vilat lite och ska väl ta och laga lite mat till min älskade J - han skulle jobba över nån timme.
Jag skulle ge mig ut och skotta lite tänkte jag, men de fick jag inte för J, han tyckte mest att jag skulle ligga på soffan och försöka vara gravid.. Haha, sweetie. Ska nog iaf skotta gången ut till brevlådan så jag kan kolla posten så kan han få göra resten.. Han var rädd att grannarna skulle tro att han var dum och skickat ut sin höggravida "fru" och skotta. hihi. Så är i alla fall inte fallet, han har bara en envis gravid ko som är lite rastlös :)

Imorgon blir det frissan, lunchdate med älskade mamma och eftermiddagsdate med min kära vän Elin. Fullspeckat schema med andra ord.. WOOHOO. Det börjar närma sig Jul, ska bli så himla mysigt.. ska ev ge mig på att baka lussekatter nu när jag är hemmafru och tänk att det finns ett nytt liv i vår lilla familj i Jul.

Skänker även massa styrkekramar till min vän Madde som råkat ut för matförgiftning.... KRAAAM och krya på dig.


Kommentarer
Postat av: Daddy

Dont skott!



Sen blir de ju en flicka såklart (500kr till mig).

2008-11-24 @ 17:28:59
Postat av: ölin

Som sagt tror jag på en Linus som kommer innan bf, kanske 3 dar innan....nja, d kanske va o ta i men innan allefall!

2008-11-24 @ 18:33:17
Postat av: Jonas J

Den kanske kommer den 5 december

2008-11-25 @ 08:28:38
URL: http://jonte85.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag tror att den blir en liten Linus, som kommer den 7/12 =)

2008-11-27 @ 09:13:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Petter

Jag är helt övertygad om att det är en liten Nobelkille. 10 December alltså!

2008-11-27 @ 16:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0