Vinst?

Frågan har kommit upp några gånger nu och det är lika bra att jag svarar på den här kanske... Frågar är om man vinner något om man gissar på rätt datum när skrutt ska komma till världen?

Hade inte tänkt det från början, det hela började som en kul grej - så nej, jag tror inte att man vinner något faktiskt.
Sorry... men vem vet det kanske dimper ner något spännande i brevlådan hos och om det blir någon vinnare i alla fall :)

Har haft en toppendag, först lunch med Cilla - blev pizza på pappa grappa. MUMS - sen gick jag på stan en sväng och inhandlade lite nödvändigheter och även en till liten julklapp till J ♥ Efter stan så gick jag upp på mitt gamla jobb en sväng och fikade med girlsen, mycket trevligt.

Nu blir det matlagning och mys med J.

Puss


Kommentarer
Postat av: Mickis

Gud vad spännande. Jag fattar inte att bebis snart är här :D Vilo nu så att du är laddad, du äter väl pasta? Puss puss

2008-12-09 @ 22:03:58
URL: http://mittyraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0