Ojojoj..

Vilken trevlig kväll det blev, jag kan erkänna att jag var sådär laddad innan jag åkte igår, men nu är jag väääldiggt glad att jag tog mig iväg. Hur kul grej som helst. Vi har hos Lena som jobbar på blomsterhuset uppe i Eneby. Kan verkligen rekomendera att ni åker dit om ni ska handla blommor eller annat plock, hur mycket fint som helst till ett betydligt lägre pris än någon annanstans

Här kommer lite bilder.

Nu: Kiropraktorn citykiropraktiken
Wish me luck, kan knappt gå idag. AJJJJ.


Här ligger alla kransar, det som var kul var att alla blev så himla olika, Mickis den spjuveln hann även med att göra en Julgrupp som står 2a från vänster på nedre hyllan. Sånt här passar ju henne som handen i handsken, pysselmaja :)


Här jobbas det för fullt, Sparre leker kurra gömma :)


Sara körde med på lite glaaam


Min fina, jag ville ha lite mer glaaaaam :)


Sparre körde med på lite traditionellt


Helenas går i svart och lite rött


Mickis fina traditionella krans


Lena her self, (floristen)


Så min in action :)

Kommentarer
Postat av: Ölin

Verkligen superfina...ä lite avis...Pusskram

2008-12-04 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0