Pulkaåkning ??

Många "vad" har gått åt skogen, nu står det mellan 7 stycken och det är MAX (förhoppningsvis) 10 dagar kvar till vi definitivt har Skrutt hos oss. Själv tror jag att min söta brorsdotter Emma vinner hela skiten, det är tyvärr ett absolut jättefel datum men vad ska man göra - H*n kommer vara älskad av väldigt väldigt många i alla fall och jag som mamma lovar härmed att köpa ut och hjälpa dig genom livet - det värsta blir väl kanske det där med moppe sen, men vi får ta det då :)

Nu ska det städas lite här hemma och sedan vidare till Jonte, Cilla & Emma och umgås lite, ska springa (läs halta) upp och nerför pulkabacken så kanske pyret vill komma ut. Alltså inget barn fött än :)



Elin Ö - pojke, 6/12
Mamma - pojke, 10/12
Jonas J - pojke, 5/12

Tessan - pojke 13/12
Jens - flicka, 6/12

Sanna - pojke flicka, 7/12 (Suz har ändrat sig till flicka :)
Petter - pojke, 10/12

Jessica H - flicka, 4/12
Matilda - pojke,11/12
Ida A - flicka, 10/12

Zetta, flicka, 17/12
Jessica A (min frisör) - flicka, 19/12
Dan (Jens lillebror) - flicka, 2/12
Elin R - pojke, 11/12
Maria R - pojke 13/12
Caroline W (Jens kusin) - pojke, 12/12

Kakan - flicka, 8/12
Mickis -pojke, 6/12
Theresia - flicka, 6/12
Cilla - pojke, 20/12
Emma (Brorsdotter) - flicka, 24/12
Ingela (Minibrollans tjej) - pojke, 8/12
Sarah T (arbetskamrat) - pojke, 5/12
Madde - flicka, 15/12
Gunilla (arbetskamrat) - pojke, 18/12
Jonte (storebrollan) 16/12, flicka
Carro Forsberg - 23/12, flicka

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej kompis! Kämpa på, inte långt kvar nu! Drömde om dig höromnatten. Jag var till å med tvungen att springa å kolla mobben så jag inte fått något sms. I drömmen blev det en pojke...jag tror på det! Men i morgon den 15. Älskar dig å ta hand om er. Kram kram ps. glöm inte pastan

2008-12-14 @ 17:03:05
URL: http://mittyraliv.blogg.se/
Postat av: caroline

kikar in och kollar till om det händer nåt? men även om det inte kommer igång på egen hand så är det inte länge kvar nu... passa på att vila! när jag väntade Noelle så stog jag i till tusen varje dag. städa sprang i trappor, min barnmorska sa till mig att åka hem och vila.. det gjorde jag en hel dag i soffan, jag bara sov och sov och samma natt kom första värken!!! ett litet tips kram caroline

2008-12-14 @ 17:23:20
URL: http://tankaripite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0