Underhållning?

Inatt har jag sovit nästan hela natten och vaknade skapligt pigg kl 06 när Jens klocka ringde, underbart.
Har tittat på nyhetsmorgon och ätit en lång frukost, nu dricker jag en kopp te (ingerfära&citron) har hört nåt om att ingerfära skulle kunna sätta igång nåt (?) Förmodligen inte, men har inget att förlora - Haha.

Ikväll är det Idolfinal och självklart kommer vi sitta bänkade i soffan med Julmust och kanske några knäck till (de som finns kvar) skatjävlarna har nämligen varit på knäcken (som stog med folie över sig) någon gång under natten/morgonen. Kan dom inte bara skaffa ett liv eller? *upprörd*
På tal om Idol igen, jag tror Kevin vinner Idol, Va tror ni??

Alice och Kevin var på nyhetsmorgon imorse och Steffo (programledargubben) körde någon slags mobbing mot Kevin, han talade verkligen om för Alice att hon var bäst och att hon minsann skulle få många röster av honom och många fler medan stackars Kevin satt där med dumstrut på huvet och inte fick en syl i vädret. Såå jäääkla dryg asså, fattar inte vad han tänker med ibland.

Hoppas på nån skoj underhållning i helgen för rastlösa mig, jag vill till Ikea - så vi får väl se :)
Någon som vill ha besök av en gravid ko och Jens kanske? :)

Senare: Lunch med Maddelidooo

Tjipp Tjipp

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hade inte haft några förvärkar under hela graviditeten, det började plötsligt mitt i natten o så var det dags! Det kan komma när som helst, du kanske inte hinner se Idol i kväll =) Lycka till!

2008-12-12 @ 11:25:01
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Mojan

Klart Kevin vinner, han är bäst, vore konstigt annars. Men man vet ju aldrig.

Mojan

2008-12-12 @ 14:16:43
Postat av: Daddy

Du kanske inte bara missar Idol... IKEA kanske också ligger i farozonen :O

2008-12-12 @ 15:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0